Klachtenprocedure

Heeft u, als klant van Veza, een klacht over ons bedrijf, dan volgen wij onze interne klachtenprocedure die gebaseerd is op de gedragscodes van het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):

Allereerst verzoeken wij u in dit geval schriftelijk de klacht te beschrijven en door te sturen (per post of email) aan dhr Jetse de Vries, die binnen Veza verantwoordelijk is voor de klachtenafhandeling.

Wij bevestigen u binnen 48 uur de ontvangst van uw klacht.

Indien de behandeling van de klacht geheel binnen Veza kan plaatsvinden zullen wij binnen zes weken schriftelijk reageren met een beargumenteerde reactie.

Indien het onderzoek ook door een of meerdere verzekeringsmaatschappijen gedaan dient te worden, kan de uiteindelijke reactie langer duren (6 weken tot 3 maanden), afhankelijk van de complexiteit van de klacht. Wij zullen u indien hier sprake van is, tijdig op de hoogte stellen.

Het is mogelijk dat u na ontvangst van onze reactie het nog steeds met ons oneens bent. In dat geval staan er twee opties open:

  • U richt zich rechtstreeks tot het Kifid (voor de procedure daar zie www.kifid.nl) alwaar wij bekend zijn met Kifidnummer 300.010249
  • U gaat naar de rechter

Veza houdt intern een administratie bij met uw NAW gegevens, een beschrijving van uw klacht en de status van de behandeling.

Deze gegevens worden minstens 1 jaar bewaard.

Call Now Button